

Bakgrunn
Det finnes fantastisk mange flotte store og små opplevelser i regionen. Svømme, rafte, surfe, seile, stupe. Topptur, slalåm, langrenn – kakaopause. Langs strendene, over snødekte fjell, i et lite sommervarmt fjellvann, mens du øyhopper eller fra en brølende foss. Som snø, bølgesprut, duskregn, morgentåke – eller isbiter. Fra vikingenes tid, eller rett fra bekken. Fornybar energi, eller energi til å gå over den siste kneika: Det handler om én ting vi har til felles her i regionen: Vannet. I alle mulige former.
Løsning
It’s waterful! En hektisk uke i desember filmet vi ulike opplevelser fulle av vann over hele det aktuelle området. Spørsmålet er «hvordan vil du ha vannet ditt?». Mulighetene er mange.
Tidlig i februar slapp de tre destinasjonsselskapene en fristende smakebit på den nye filmen sin i sosiale medier, sammen med en invitasjon til premieren om et par dager – samme sted. Husk å ha klart et glass iskaldt vann.
Premieredagen ble det avholdt pressekonferanse på 3 utvalgte steder samtidig: Stavanger Konserthus, Nordvegen Historiesenter på Avaldsnes og Hjelmeland Spa-Hotell og Velvære. Konseptet – It’s waterful – ble avslørt, filmen ble vist og kampanjen var i gang. Samtidig ble den sluppet på alle tilgjengelige digitale flater og sosiale medier. Konseptet og samarbeidet er ennå ferskt, men vi gleder oss til å ta kampanjen videre i flere flater i tiden som kommer.
Filmen og ideen bak er gjort i veldig nært og veldig godt samarbeid med Moxey og Sweet Music.
Animasjon av logo: Marius Venn

How would you like your water?

Regionens aller største severdighet er selvsagt på forsiden


How would you like your water? On your cap - or in a cup?



Fra streite kontorlokaler til a walk in the woods |
|