Aldente

Popkorn, sykkelkonkurranse og flust i fordeler

Popkorn, sykkelkonkurranse og flust i fordeler

BoligForum 2014
bate boligbyggelag

Bakgrunn

Et snaut år etter fusjonen sto årets boligmesse for døren. Budskapet hos Bate ble naturlig nok det nye navnet og betydningen det har. Samt at to har blitt ett og du dermed har enda flere fordeler enn før. Hvis du er medlem, da. I tillegg ville de gjerne ha flere følgere  på Facebook, og ønsket å skape engasjement ved hjelp av en konkurranse som krevde både tilstedeværelse på messen og handling på sosiale medier.

Løsning

Bate betyr fordel. Bare se hvor mange steder du kommer foran i køen! Og hvor mye penger du kan spare, både her og der! Hvis du er medlem, da. På Facebook og Instagram ble folk oppfordret til å ta bilde av seg selv med den fine sykkelen som sto på standen. Premie: Den fine sykkelen. Som du også kunne kjøpe billigere enn alle andre. Hvis du er medlem, da. En kombinasjon av sponsede og organiske poster gjennom hele uken, samt relevant annonsering på trykk og digitalt, ga resultater: Et stort engasjement på sosiale medier og et solid hopp i antall likere, trass i at ingen hadde bedt noen like noe som helst. Til sammen ga aktivitetene akkurat det Bate ønsket seg: Høyt engasjement og økt kunnskap rundt det nye navnet og fordelene et medlemskap innebærer.


- Litt nypoppet popkorn til filmen om ditt nye hjem?

Gå etter den fantastiske lukten, så finner du Bate.

Miks av sponsede og organiske poster ga resultater.

Gratulerer med ny sykkel, @kristindohlen og vel overstått boligmesse, Bate!