Aldente

Profesjonelt

Profesjonelt

uten å bli fullstendig blåskjorte
td veen

Bakgrunn

TD Veen ble etablert av Tor Dagfinn Veen i 1986. Opprinnelig var målet å forvalte formuen som kom av avkastningen fra Skagen Fondene, hvor Veen er en av gründerne. Etter hvert som de endret og spisset investeringsprofilen, fikk de behov for en tydelig visuell identitet som understreker filosofien og annerledesheten og skiftet fra et familieforetak til en mer profesjonell aktør. En enkel nettside skulle gi de riktige menneskene den informasjonen de trengte. 

Løsning

Logo og profil forteller gjennom fargevalg, transparens og overlappende farger om balanse mellom tradisjonell investering og bærekraft. Det moderne uttrykket og de lett omformelige grafiske elementene underbygger selskapets evne til å kunne bevege seg raskt og smart når situasjonene krever det. Nettsiden presenterer det viktigste. Ikke mer, og ikke mindre.

tdveen.no